Sdílet článek
Domů
Tipy a triky
Do čeho by měl investovat e-shop s módou?
No items found.

Do čeho by měl investovat e-shop s módou?

Česko je eCommerce velmocí, loni bylo aktivních přes 42 tisíc internetových obchodů a toto číslo meziročně stále roste. Více než 17% českých e-shopů se zaměřuje na prodej oblečení a doplňků, a jedná se tedy o nejčastěji prodávaný sortiment.

Jako podnikatel v tomto sektoru máte pravděpodobně nejen obrovskou konkurenci, ale také omezené zdroje, a nemáte peníze ani čas investovat do marketingových kampaní, které nefungují. Pojďme se tedy podívat na strategii, která vám (zvláště teď v sezóně) pomůže snížit množství času a peněz, které budete investovat.

Správné načasování a pokročilá znalost trhu umožňuje e-shopařům získat náskok oproti konkureci. Cílem je být na správném místě ve správný čas, utratit méně a přilákat ty správné zákazníky. Do čeho tedy stojí za to investovat?

Nakopněte online marketing

Valí se to na vás ze všech stran a my si ještě přisadíme – zvyšte tlak na e-mailový marketing, PPC a optimalizujte své SEO. Sezóna je tím nejlepším obdobím, kdy můžete své zákazníky znovu zasáhnout. Přilákejte nové zákazníky do svého obchodu pomocí reklam na Facebooku a Google Ads, nezapomeňte zvýšit viditelnost úpravou SEO a buďte i na sociálních médiích co nejaktivnější, zvláště pak na Instagramu. A pokud ještě nejste na Glami, je na čase to napravit!

Nepodceňujte sílu online světa

Výsledky offline marketingu mohou být velmi obtížně měřitelné, ale často jsou levnější než tradiční online marketing. Zkuste taktiky staré školy jako je např. inzerce v tištěných publikacích s módou.

Optimalizujte svůj web

Ujistěte se, že jste připraveni na návštěvní špičku. Pokud je váš web pomalý nebo dochází k přetížení, můžete ztratit spoustu zákazníků. Připravte se na to, že jakmile spustíte reklamu, pohrnou se k vám masy lidí, kteří očekávají, že vaše stránky budou fungovat – a to i na mobilních zařízeních.

Doplňte skladové zásoby

V dnešní době už není žádná věda vypracovat pro svůj e-shop podrobnou předpověď toho, které produkty se prodávají a kdy (přímo v administraci Shoptetu najdete Pokročilé statistiky). Tak se snadno vyhnete nedostatku poptávaného zboží na skladě a nepřijdete o žádné zákazníky.

Rozšiřte tým dle potřeby

Očekáváte-li větší nápor, je důležité doplnit stavy, aby byl váš personál připraven. Propočítejte kapacity svého personálu a zajistěte, aby zvládl i ten nejhorší možný scénář (vyřizování objednávek, zákaznická podpora, odesílání balíků, atd.)

Nevystavujte své podnikání riziku tím, že necháte ten pravý okamžik proklouznout mezi prsty. Ať už sháníte peníze na skladové zásoby, chcete před sezónou rozjet marketing, optimalizovat web nebo třeba otevřít showroom a nabrat nové zaměstnance, Lemonero je tou správnou volbou.

Proč Lemonero?

  • Nebudeme Vás zdržovat nesmyslnou byrokracií. Vše potřebné naklikáte z pohodlí domova během 10 minut a my pro Vás připravíme nabídku na míru.
  • Díky AI a chytrému algoritmu dokážeme přesně zjistit, jak si Váš e-shop vede, a rádi Vám půjčíme až 300 000 Kč bez ručení.
  • Úvěr pro Vás vyřídíme kompletně online, a potřebný kapitál tak budete mít na svém účtu téměř okamžitě – do 3 pracovních dnů.
  • Sami si zvolíte výši kapitálu, který si chcete půjčit, a nastavíte si délku i částku splácení čistě podle svých preferencí.
Váš názor nás zajímá

Nezmeškejte novinky

Tipy a triky pro váš eshop a nejen to. Začněte odebírat pravou šťávu pro ecommerce ještě dnes.
Vítej mezi námi v listu! Rádi tě tady vidíme mezi námi.
Hups, něco se pokazilo. Zkuste to prosím znova.

Kliknutím na tlačítko „Odebírat“ berete na vědomí, že společnost Lemonero s.r.o. jako správce osobních údajů bude zpracovávat Vaše osobní údaje, a to za účelem vyřízení a evidence Vašich požadavků a prokazování, že jsme Váš požadavek přijali a vyřídili. Další informace ke zpracování Vašich osobních údajů naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.